Κασσανδρεία–Κρυοπηγή–Κασσανδρινό–Κασσανδρεία

Διαδρομές στην Κασσάνδρα

Διαδρομή Κασσανδρεία–Κρυοπηγή–Κασσανδρινό–Κασσανδρεία
Διαδρομές στη χερσόνησο της Κασσάνδρας: Διαδρομή Κασσανδρεία–Κρυοπηγή–Κασσανδρινό–Κασσανδρεία
(πατήστε για μεγέθυνση).

Η διαδρομή Κασσανδρεία–Κρυοπηγή–Κασσανδρινό–Κασσανδρεία είναι μια κυκλική πορεία, ιδανική για ποδήλατο βουνού ή ψηλό αυτοκίνητο. Κινείται σε χωματόδρομους μέσα σε πυκνό πευκοδάσος και περιλαμβάνει παιχνιδιάρικα ανεβοκατεβάσματα με ήπιες κλίσεις.

Το τμήμα Κρυοπηγή – Κασσανδρινό μπορεί να γίνει και πεζοπορικά, ξεκινώντας από το χωριό της Κρυοπηγής και επιστρέφοντας σε αυτό με ενδιάμεση στάση για ξεκούραση στο Κασσανδρινό. Είναι μια κυκλική πορεία περίπου 2ω30'.

Εάν θέλουμε να επιμηκύνουμε την πορεία μας συνεχίζοντας στην κορυφογραμμή, μετά το Κασσανδρινό, μπορούμε να κατευθυνθούμε προς το νότο, ακολουθώντας τη διαδρομή Κασσανδρινό-Αγία Παρασκευή.

Διαδρομές στη χερσόνησο της Κασσάνδρας
Το μέλι Χαλκιδικής θεωρείται απο τα γευστικότερα της ελληνικής παραγωγής

Η διαδρομή Κασσανδρεία–Κρυοπηγή–Κασσανδρινό–Κασσανδρεία ξεκινά από την εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης, που βρίσκεται στο κέντρο της Κασσανδρείας. Ακολουθούμε την πινακίδα προς Φούρκα και Κασσανδρινό και αφήνουμε τον οικισμό. Μετά από 920 μ. ασφαλτόδρομου βρίσκουμε διασταύρωση. Πάμε αριστερά σε άσφαλτο για Κρυοπηγή – Κασσανδρινό. Σε 750 μ. βρίσκουμε τον καλό χωματόδρομο που ανηφορίζει στην κορυφογραμμή για 1,4 km μέχρι να φτάσουμε σε επόμενη διασταύρωση. Από εκεί, διατρέχουμε για λίγο τη ράχη και κατηφορίζουμε ομαλά μέχρι την είσοδο της Κρυοπηγής σε 4 km.

Φτάνουμε στο κέντρο της Κρυοπηγής και εκεί γυρίζουμε δεξιά αφού εντοπίσουμε την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Ανηφορίζουμε για 2,5 km, φεύγοντας από τον οικισμό, και μετά κατηφορίζουμε προς το Κασσανδρινό. Από εδώ και πέρα, μέχρι να μπούμε στο χωριό, παρατηρούμε την πλούσια βλάστηση από πεύκα, κουτσουπιές, γκορτσιές, σπάρτα, σχίνα και αγριελιές, ένας κόσμος κρυμμένος από την τουριστική παράλια ζώνη που στολίζει και αρωματίζει το δρόμο μας.

Διαδρομές στη χερσόνησο της Κασσάνδρας
Η ριτηνοσυλλογή παραμένει μια σημαντική δραστηριοτητα στη Χαλκιδική
Σύντομα, συναντάμε γέφυρα και ασφαλτόδρομο. Εάν θέλουμε να επισκεφτούμε το γραφικό χωριό του Κασσανδρινού, γυρίζουμε αριστερά και περνάμε τη γέφυρα. Διαφορετικά, κατευθυνόμαστε προς την άκρη της Φούρκας δεξιά, μέχρι να βρούμε διασταύρωση.
Ακολουθούμε το δεξί σκέλος με κατεύθυνση προς Κασσανδρεία και περνάμε ποτίστρα με τρεχούμενο νερό και το ξωκλήσι της Αγίας Μαρίνας.
Κινούμαστε σε ανηφορικό άσφαλτο και 500μ. μετά την εκκλησία βρισκόμαστε στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής μας. Κατηφορίζουμε προς την Κασσανδρεία και φτάνουμε εκεί σε 4,5 km.