Δίρφυς: Διαδρομή Σ6

Κείμενο και φωτογραφίες: Τ. Αδαμακόπουλος

Δίρφυς topoguide
Κατεβαίνοντας από το καταφύγιο, με θέα το Ξεροβούνι
Πατήστε για μεγέθυνση

Η Διαδρομή Σ6 ακολουθεί αρχικά τον παλιό ημιονικό δρόμο από τη Στενή προς τους Στρόπωνες και στη μέση παρεκλίνει προς το καταφύγιο Δίρφυος. Με τη δομή αυτή, η Διαδρομή Σ6 αποτελεί μια εναλλακτική διαδρομή από το καταφύγιο στη Στενή. Η διαδρομή περιγράφεται και συνήθως γίνεται ως κατάβαση, ενώ η αντίθετη φορά της είναι πολύ επίπονη λόγω των μεγάλων κλίσεων.

Η Διαδρομή Σ6 ξεκινάει από το καταφύγιο "Μ. Νικολάου" και κατηφορίζει στο διάσελο της Δίρφυος. Από εδώ ανηφορίζει σε ασαφές μονοπάτι για να ακολουθήσει εγκατελελειμένο και δασωμένο δασικό δρόμο. Στη συνέχεια μπαίνει σε καλό ανηφορικό δασικό δρόμο, τον οποίο σύντομα εγκαταλείπει προς τα δεξιά.

Από εδώ και πέρα η διαδρομή είναι μια συνεχής κατηφόρα με έντονη κλίση, η οποία γίνεται εντονότερη μετά από την πρώτη διασταύρωση με τον δασικό δρόμο. Η έντονη κλίση καθιστά τη διαδρομή δημοφιλή για καταβάσεις με ποδήλατα τύπου downhill και κατά μήκος της υπάρχουν αρκετές κατασκευές, όπως ράμπες για άλματα. Στους ποδηλατικούς κύκλους, η διαδρομή είναι γνωστή ως Big Bear.

Στο κατώτερο τμήμα της, η διαδρομή ταυτίζεται με τη Διαδρομή Σ3 και ακολουθεί τη σήμανσή της, μέχρι την έξοδο κοντά στο γήπεδο της Στενής.

Η διαδρομή είναι σημασμένη στο μεγαλύτερο μήκος της με τα τυπικά μεταλλικά σημάδια της περιοχής.

Διαδρομή Σ6

Η Διαδρομή Σ6 περιλαμβάνεται στην εφαρμογή Δίρφυς topoguide.

Ο οδηγός Δίρφυς topoguide είναι διαθέσιμος για συσκευές Android από το Play Store.

Ο οδηγός Δίρφυς topoguide είναι επίσης διαθέσιμος για συσκευές iOS (iPhone και iPad) μέσα από την γενική εφαρμογή πεζοπορικών περιοχών Topoguide Greece. Προμηθευτείτε τον οδηγό της Δίρφυος ως in-app purchase μέσα από την εφαρμογή.

Η εφαρμογή παρέχει ενεργητική πλοήγηση κατά μήκος της διαδρομής, καθώς και έναν πλούσιο οδηγό στη γεωγραφία, τη φύση και τον πολιτισμό της περιοχής της Δίρφυος.

Όλα τα σημεία ενδιαφέροντος που απεικονίζονται στο χάρτη αποτελούν διαδραστικές πηγές πληροφορίας της εφαρμογής: στο πεδίο, κάθε σημείο προβάλλεται αυτόματα στην οθόνη όταν το πλησιάζουμε και μας οδηγεί στο σχετικό λήμα του ψηφιακού οδηγού που περιέχεται στην εφαρμογή.