Ursa Trail: 1. Μέτσοβο-ΧΚ Ανήλιου

Ήπειρος: Ursa Trail

Διαδρομή 1. Μέτσοβο-ΧΚ Ανήλιου

Η διαδρομή ξεκινάει από την κεντρική πλατεία του Μετσόβου και ακολουθεί το πλατύ καλντερίμι (που είναι ταυτόχρονα η οδός Αβέρωφ, η κεντρική οδός της πόλης) έως το πάρκο του Αγίου Γεωργίου. Κατηφορίζει πλάι στο πάρκο και στη διχάλα πηγαίνει δεξιά. Στα 400 μ. συναντάμε ένα μικρό άσφαλτο, που τον αφήνουμε αμέσως και συνεχίζουμε σε καλντερίμι, κόβοντας το καγκέλι του άσφαλτου. Πάντα σε άσφαλτο, περνάμε τη μονή Κοίμησης Θετόκου και διασχίζουμε οδική γέφυρα στον Μετσοβίτικο ποταμό. Αφήνουμε αμέσως το δρόμο και μπαίνουμε σε πλατύ μονοπάτι.

Η διαδρομή κινείται ομαλά ανηφορικά, παράληλλα με ένα ρέμα, που το διασχίζουμε 2 φορές με ξύλινα γεφυράκια. Μετά από 500 μέτρα μπαίνουμε σε κακό χωματόδρομο και τον ακολουθούμε ανηφορικά για 400 μ. Πιάνουμε απότομο μονοπάτι, που ανηφορίζει ίσια, πάντα δεξιά από τη ρεματιά και μας οδηγεί στο πολύ μεγάλο λιβάδι Λα Βρίσε ("Οι πηγές"). Αφήνουμε στα αριστερά μας μικρά παρακλάδια και φτάνουμε σε χωματόδρομο, που τον ακολουθούμε ανηφορικά, περνώντας μια βρύση με πόσιμο νερό. Σε διασταύρωση, συνεχίζουμε δεξιά σε χωματόδρομο κλειστό με χωμάτινο εμπόδιο και πλησιάζουμε προς το ξενοδοχείο Grand Forest.

Λίγο πριν το ξενοδοχείο, αφήνουμε το χωματόδρομο και πιάνουμε ελαφρά κατηφορικό μονοπάτι που διασχίζει συνεχόμενα λιβάδια με μικρά μαυρόπευκα, μέχρι τη θέση Γκαντέλου, οπού συναντάμε ρέμα. Το μονοπάτι κατηφορίζει πλάι στο ρέμα και μετά από 500 μ. γίνεται δρομάκι που καταλήγει σε άσφαλτο, κοντά στον κόμβο την Εγνατίας, την οποία διασχίζουμε πάνω από το τούνελ. Το μονοπάτι αρχικά φαρδαίνει και μετά στενεύει κι έπειτα ανηφορίζει απότομα πάνω σε ράχη μέχρι μεγάλο λιβάδι (θέση Κουκούρου). Λίγο πιο πάνω, η διαδρομή διασχίζει χωματόδρομο και συνεχίζει σε δρομάκι, που σταδιακά μεταπίπτει σε μονοπάτι. Σε αρκετά ανηφορικό μονοπάτι, περνάμε δεξιά από ένα μυτερό βράχο (η θέση λέγεται Παπανκόλα) και συνεχίζουμε σε απότομη πλαγιά μέχρι το πλάτωμα – πάρκιγκ που βρίσκεται το σαλέ του χιονοδρομικού, όπου και εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία.

topoguide greece

Στο Ursa Trail

Η αναλυτική παρουσίαση της διαδρομής 1. Μέτσοβο-ΧΚ Ανήλιου, με περιγραφές, φωτογραφίες και μετρητικά στοιχεία, περιλαμβάνεται στον οδηγό Ursa Trail topoguide, το μοναδικό ξεναγό για την περιοχή.

Ο οδηγός Ursa Trail topoguide είναι διαθέσιμος για συσκευές Android ως μία απο τις δεκάδες διαθέσιμες περιοχές της Ελλάδας, μέσα στη γενική εφαρμογή topoguide greece. Το Ursa Trail περιλαμβάνεται στην ομάδα των Μεγάλων Διαδρομών. Αποκτήστε τον οδηγό της Αμοργός ως in-app purchase μέσα από την εφαρμογή.

Ο οδηγός Ursa Trail topoguide είναι επίσης διαθέσιμος για συσκευές iOS (iPhone και iPad) μέσα από την γενική εφαρμογή πεζοπορικών περιοχών Topoguide Greece. Αποκτήστε τον οδηγό του Ursa Trail από την ομάδα των Μεγάλων Διαδρομών, ως in-app purchase μέσα από την εφαρμογή.

Όλες οι διαδρομές πλαισιώνονται από τα σημεία ενδιαφέροντος της άμεσης γειτονίας τους. Η εφαρμογή αναγνωρίζει την πλησιέστερη διαδρομή και προτείνει στον χρήστη να τον καθοδηγήσει ενεργητικά κατά μήκος της.